keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Kesäks!


1. Sain just vähän aikaa mun ensimmäisen Essie lakan ja rakastuin niiin siihen, että kesäks olis iha mahtavaa jos saisin jonkun kivan pirteen värin. Mutta noitaki on nii miljoonii ihanii värei, että ennen kun ostan kesäks uuden, nii pitäis päättää et minkä värine :D Mut noita löytyy esim Stockmann, 15.90€

2. Tarvisin kesäks jotku tommoset ihanat kengät ku mulla on vaan ballerinoja ja semmosia läpsykkäitä joten tommoset olis kyl ihanat ja todellaki tulis tarpeen. Ja iso plussa nois kengis on toi ihana turkoosi tos <3 Asos, 50.40€

3. Tommoset super söpöt kukkafarkut olis nii hyvät "kylmille" kesäpäiville. Ja jotenkin oon nyt rakastunut kukkakuosiin ja jonkilaiset kukkafarkut kyllä pitäis saada. Mut noi on Forever 21, 23.80€

4. Mulla on aurinkolaseihin joku pakkomiele, mut c'mon eihän niitä voi olla liikaa<3 Ja ton tyyppisii mulla ei vielä oo joten uskon että tommoset mulla sitte kesällä on :D Glitter, 8.90€

5. Oi Chanel <3 Chanelin huulipunat on vaa nii super ihanii, ja ne on myös tosihyvä laatusia ja ne oikeesti kestää, eikä tarvi olla joka toinen minuutti sitten vessassa laittamassa lisää huulipunaa :D Joten tommonen ihanan hennon värine ois kyl mulle ihan täydellinen kesäks!!<3 Noitakin löytää Stockmann, n.26.45€

-Katsu<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti