lauantai 3. elokuuta 2013

Rippijuhlat

Ny tuli rippijuhlatki pidettyy. Ootin tosi paljon juhlii, vähän kyl pelotti ja jännittiki, mutta ihan hyvin kaikki ny toivottavasti meni :D

Ainoo asia joka ei ollu kauheen kivaa, oli tietenkin aikane herätys. Heräsin joskus 5.30, ku lähettiin ajamaan Tampereelle kampaajalle. Mutta olin silti ilone et oltii ylipäätää löydetty kampaaja , ku alussa tuntu et mistään ei löytys noin aikasi sunnuntaina kampaajaa. Mutta sitte kampaamosta Bang löytyki, jee jee!!

Olin tosi tyytyväinen toho kampauksen lopputuloksen, näytti iha sellaselta ku olinki sen halunnu näyttävän.

Toinen asia mihin olin myös hyvinki tyytyväinen oli mekko <3 Mekko on siis ostettu Zazabellasta. Mutta kaupassa ei ollu oikeeta kokoo taikka värii, joten mekko tuli sitte tilauksena. Se oli siinä ja siinä et sain sen ennen leirii mutta onneks se ehti just paripäivää enne leirinalkua tulemaan. Ei sitten tarvinnu leirillä jännittää mekon puolesta :D Ja mekko oli just täydelline <3 Ja sitten oli tottakai mun ihanat kengät, Lontoosta <3 Ainoo huono juttu vaa niissä oli se, että ne jäi terassin lautojen väliin kiinni, nii jossai välis heitin kengät vaa syrjää ja varpailla sitten vaa!!:D
Täytyy sanoa, että en oo alpan ystävä... Ulkona oli tosi lämmin, joten kirkossa oli vielä lämpimämpi ja me jouduttii istuu noi päällä siellä melkein kaks tuntii. Voin sanoo ei ollu mikään kauhee mukava kakstuntine se :D
Uu, Tiffanyy <3 Sain kyllä super ihania rippilahjoja <3
Mun lempikukka on lilja, joten tilattiin si liljakimppu ja se oli ihan super mahtava <3 En ois ikinä osannu kuvitellakkaa et olis jotain noin hieno tullu, eli tykkäsin!!<3:D
Oonkoha ny ees yhtään muuttunu?! :D

Kaveritki pääsi onneks moikkamaan ja oli tosi ihanaa et pääsivät juhlii <3

Oli tosi kivat juhlat, ja olin ilone et toosi moni oli päässypaikalle ja oli kyllä ikimuistonen päivä<3

-Katsu <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti